Alpok

2009.08.03. 14:32

Most a népszerű Alpok nevű pályát mutatom be. Egyszóval lehetne jellemezni a térképet: Gyönyörű! minden kidolgozva, kastély, alagút, fű, hó, minden! Egy gond van. Véletlenül bukkantam erre a térképre, keresgéltem egy jót a teszthez és ezt találtam.

Kezdő driftereknek(mint én) ajánlom, mert a jég miatt elég egy kicsi fék.

Találtam egy szép várat csak az utat nem találtam meg oda fel.

Nagyon el lett találva a térkép. Van ahol nagyon széles út, van ahol keskeny.:D

Krom bácsi csinálta, tehát már ez a név garancia a minőségre.

http://www.games.reveur.de/en/wr2/addons/fans/scenario/single/2/alpen-br---alps.html

Képeken a következő autótesztalanyom látható!

Képek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az olvasóknak üzenem: lehet ám kommentelni.:)

Szerző: wr2addons

3 komment

Címkék: wr2addons

A bejegyzés trackback címe:

https://wr2addons.blog.hu/api/trackback/id/tr691286087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tésztafilter 2009.08.03. 15:24:06

m.blog.hu/wr/wr2addons/image/k%C3%A9pek/alpok/m6.JPG

ezen a képen a szembe lévő úton kell menni és ott lesz egy földút a jobboldalon, az a feljáró ... viszont semmi extra.

Mindkiller 2009.08.03. 15:37:08

Mindenesetre a legszebb synetices gyári pálya :)

wr2addons 2009.08.03. 18:35:29

aerohu. köszönöm, megvan.

Mindkiller: szerintem is!
süti beállítások módosítása