Audi RS6 Avant 2009
2011.06.03. 11:01
Az A6-osból kialakított sportkombi a nagy számok autója: erősebb és nehezebb, mint bármelyik vetélytársa, és ez látszik is rajta.
Az Audi tervezői az A6 Avant karosszériáját raliautókat idéző sárvédőszélesítésekkel, 19 hüvelykes felnikkel, 255/40-es gumiabroncsokkal és hatalmas első légbeömlőkkel egészítették ki, így az RS6 Avant megjelenésében nagyjából annyi a légiesség, mint egy kifejlett szélesszájú orrszarvúban. A drabális külső azonban egyáltalán nem tűnik túlzásnak az autó műszaki megoldásai mellett, hiszen az RS6-os a valaha épített legerősebb szériatípusok egyike.
Ugyanazt az 5,2 literes V10-es motort kapta meg, amellyel az S6-osban és az S8-asban is találkozhattunk már, de ezúttal két turbófeltöltőt illesztettek a motorra, amely így 580 lóerős lett. A teljesítménynövekedés kevésnek tűnhet az S8-as motorjának 450 lóerejéhez képest, de az RS6-os V10-ese elképesztően nyomatékos: a 650 Nm-es csúcsérték 1500-as percenkénti fordulatszámtól 6250-es fordulatig folyamatosan rendelkezésre áll, és alighanem így is visszafogták valamelyest a tízhengerest, hogy a hatsebességes Tiptronic váltót ne szaggassa szét az első nagyobb gázadásra.
Ezzel a motorral elvben a leggyorsabb gyári ötszemélyes autó lehetne az RS6 Avant, de a gyári adatok szerint 4,6 másodperc alatt érheti el a 100 km/h-s sebességet, és 14,9 másodperccel az indulás után már 200-zal száguldhat, azaz nem gyorsul sokkal jobban, mint két nagy vetélytársa, a Mercedes E63 AMG és a BMW M5-ös.
Nekem 266 km/h-t sikerült kihoznom belőle.
Nagyon jól kidolgozott modell.Belsőnézet is gyönyörű.Minden a helyén.
Letölthető a games.reveur.de-ről .
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek