Chrysler 300C
2010.02.13. 21:43
A 300C titka, hogy limuzinsága ellenére valójában hotrod. A kasztni szélére kitolt, szélesített sárvédőívekkel borított 18 collos kerekeknek és a rövid első és hátsó túlnyúlásnak köszönhetően az autó szinte átöleli az alatta levő aszfaltréteget. A lowrideres hatást erősítik a szokatlanul magasra húzódó ajtók, a 300C-ből csak két méter tíz centis testmagasság felett van kikönyöklés.
A 300C klasszikus hátsókerék-hajtású limuzin, méretei ellenére is könnyen, pontosan irányítható. Ha mégis elszámoljuk magunkat, blokkolásgátló, ESP és fékasszisztens segít helyrehozni a hibát.
A 3,5 literes motor 249 lóereje és 3800 1/min-nél érkező 340 Nm-es csúcsnyomatéka épp elég az 1,8 tonna feletti tömeg mozgatásához. A négyfokozatú automata türelemre inti a sofőrt, nem igazán partner a gyors visszakapcsolásokban, sokat töpreng, és hiába gyorsítanánk állat módon, mindig ügyel arra, hogy a fordulatszám takarékos tartományban maradjon.
Egyik kedvenc kocsim.Toresmodellje is tokeletes.
Nagyon jol iranyithato.A benyomasa hasonlit a Lexusra.
Most pedig par kep:
A belso nagyon szep,kidolgozott,minden a helyen.
Minden lampa a helyen.
Egyszeruen nagyszeru!
Letoltheto a games.reveur.de honlaprol.
Elvezet volt ezt a kocsit tesztelni.Levi
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek