Chrysler 300C

2010.02.13. 21:43


A 300C titka, hogy limuzinsága ellenére valójában hotrod. A kasztni szélére kitolt, szélesített sárvédőívekkel borított 18 collos kerekeknek és a rövid első és hátsó túlnyúlásnak köszönhetően az autó szinte átöleli az alatta levő aszfaltréteget. A lowrideres hatást erősítik a szokatlanul magasra húzódó ajtók, a 300C-ből csak két méter tíz centis testmagasság felett van kikönyöklés.

A 300C klasszikus hátsókerék-hajtású limuzin, méretei ellenére is könnyen, pontosan irányítható. Ha mégis elszámoljuk magunkat, blokkolásgátló, ESP és fékasszisztens segít helyrehozni a hibát.

A 3,5 literes motor 249 lóereje és 3800 1/min-nél érkező 340 Nm-es csúcsnyomatéka épp elég az 1,8 tonna feletti tömeg mozgatásához. A négyfokozatú automata türelemre inti a sofőrt, nem igazán partner a gyors visszakapcsolásokban, sokat töpreng, és hiába gyorsítanánk állat módon, mindig ügyel arra, hogy a fordulatszám takarékos tartományban maradjon.

Egyik kedvenc kocsim.Toresmodellje is tokeletes.

Nagyon jol iranyithato.A benyomasa hasonlit a Lexusra.

Most pedig par kep:

A belso nagyon szep,kidolgozott,minden a helyen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Minden lampa a helyen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egyszeruen nagyszeru!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Letoltheto a games.reveur.de honlaprol.

Elvezet volt ezt a kocsit tesztelni.Levi

A bejegyzés trackback címe:

https://wr2addons.blog.hu/api/trackback/id/tr701755878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása